Komputronik......?

Autor: Codringher <stewiex(cut)_at_interia.pl>
Data: Tue 17 May 2005 - 12:30:02 MET DST

Mam takie pytanko do grupowiczów. Jestem biernym czytelnikiem tego forum już
od dłuższego czasu. Czytam regularnie, natomiast rzadko się wypowiadam. I
zauważyłem przedziwne zjawisko w sumie (raczej) niezdarzające się na innych
grupach. Chodzi o to, że przy każdej możliwej okazji, gdy chodzi o możliwość
zakupienia sprzętu, grupowicze powołują się na sklep Komputronika.
Przeglądnąłem archiwum i stwierdziłem, że zdecydowana większość linków
odnośnie zakupów, porównania cen, bądz parametrów, to linki do w/w sklepu. I
moje pytanie: skąd się to bierze? Bo zaczynam mieć wątpliwości czy jest to
grupa dyskusyjna o sprzęcie, czy może forum dyskuyjne Komputronika.
Generalnie na jakiejkolwiek grupie wymienianie nagminnie nazwy jednej firmy
śmierdziało by spamem na kilometr. Ale nie tu. I podkreślam jeszcze raz, na
żadnej innej grupie dotyczącej spraw technicznych (strzelam np.
pl.misc.samochody, pl.misc.telefonia, pl.misc.telefonia.gsm itd.), nigdy się
z czymś takim nie spotkałem.