Re: LCD czy CRT lepiej chroni oczy ??

Autor: Tomasz Jurgielewicz <tom_at_a3.pl>
Data: Tue 17 May 2005 - 12:04:27 MET DST

>Pominawszy ten kawałek "powinno znajdować się dużo zieleni, dla
>neutralizacji wpływu szkodliwego promieniowania", piszą do rzeczy.

Jest w tym coś dziwnego? To uogólnienie specyfiki oddziaływania
promieniowania jonizującego z materią i ma swoje fizyczne
uzasadnienie.

Zainteresowanych odsyłam do zagadnień elementów fizyki promieniowania
jonizującego.

Tom

Pełna oferta Nec, Eizo, Iiyama, Sony, HP, Fujitsu-Siemens
www.monitory.mastiff.pl
gg: 189335, skype: zpkmastiff