Re: LCD czy CRT lepiej chroni oczy ??

Autor: |3eR|<0 <._at_.>
Data: Tue 17 May 2005 - 10:23:03 MET DST

Użytkownik "Michał Tokaj" <ssadsdaajsdl@wp.pl> napisał w wiadomości
news:d6b8vg$et8$1@nemesis.news.tpi.pl...

> [...]
W ciemnosci widzę lepiej niż nie jeden rolnik...;P, z daleko widocznościa
jest problem to fakt... ale za pare lat można isc teraz na operacje za ok 2
Tys laserową oczu... i po sprawie.... w ogóle się tym bym nie przejmował...
Bardziej na niezdrowie działają mi sąsiedzi, kompletnie kiczowate prymitywne
banery, reklamy w sieci i nie tylko... psy w bloku, hałas w miescie,
trzęsące się tramwaje, imbecylizm ciemnogrodu... już nie wspomne o polityce,
i służbach ochrony legalności oprogramowania paranoja... Monitory LCD to
swietna rzecz (długie coś te zdanie), jak chcesz mniej zmęczyć wzrok przed
nim to zapal sobie lample za nim i jest po sprawie....
W takim przypadku praca przed monitorem jest jak czytanie książek....