DVD recorder pada?

Autor: Huaskar <huaskar_cut.this__at_poczta.fm>
Data: Tue 17 May 2005 - 10:22:58 MET DST

Hello!

Od kilku tygodni filmy dvd nagrane na mojej nagrywarce (LG 4120B) odtwarzane
na stacjonarnym dvd dlawia sie i przeskakuja (chodzi o ostatnie kilkanascie
minut filmu).
W komputerze nic nie zmienialem, plyt uzywam tych samych, odtwarzacz dvd
stare plyty czyta bez problemow, wiec mniemam ze to DVD-RW.
Mam tez na hd film gotowy do nagrania, gdzie wszystko chodzi plynnie, ale po
nagraniu na plyte film sie dlawi.

Problem w tym, ze serwis LG twierdzi, ze z nagrywarka wszystko jest ok (?) i
odsyla sprzet jako sprawny bez naprawiania. Co z tym fantem robic?

Pzdr

H.