Re: Nagrywarki DVD - czy rzeczywiscie zle pala?

Autor: wik <wik_at_badmail.org>
Data: Tue 17 May 2005 - 08:44:39 MET DST

semp wrote:

> Ale czy jest jakies realne zagrozenie, ze jak cos nagram
> teraz, to za pare lat nie bede mogl tego odczytac? Tzn. wiem, ze kiedys
> taki dzien nastapi, ale chodzi mi raczej o to, czy jesli mi sie nie pali
> do kupowania nagrywarki, to czy warto kupic ja teraz, czy moze poczekac
> jescze kilka miesiecy az usprawnia co maja usprawnic.

no ja bym chcial zwrocic ci uwage jeszcze na jakosc nosnika na jakim
nagrasz i jak go bedziesz przechowywal.

co do nagrywarki. w tym momencie liczy sie cena a nie jakosc i wiekszosc
firm [nie chce pisac, ze wszystkie] polecialo w dol z cenami jakosc
pozostawiajac na drugim[?] miejscu. mysle ze nie szybko sie to zmieni.
pojawi sie jakis bardziej udany model jednej czy drugiej firmy i jesli
potrzebna ci nagrywarka dvd to wg. mnie nie masz co sie ogladac na
wszelkie krytyki, tylko wybrac taki model ktory ma najlepsze opinie w
tym momencie i juz. a jesli ci sie nie spieszy, to poczekac na jakis na
prawde chwalony naped.

wik at dokuro.org