Re: Nagrywarki DVD - czy rzeczywiscie zle pala?

Autor: Henryk Stobiecki <h2000_at_op.pl>
Data: Tue 17 May 2005 - 09:31:58 MET DST

Użytkownik "semp" <ask@me.for-it> napisał w wiadomości
news:MPG.1cf32e40c8a0c974989958@news.tpi.pl...
> Nagrywarki DVD. O trafiam na informacje o tym jakoby jakos wspolczesnych
> nagrywarek byla raczej przecietna. Przejrzalem archiwum grupy i kilka
> testow nagrywarek i z tego co widze to najczesciej narzeka sie na
> korekcje bledow. Ale czy jest jakies realne zagrozenie, ze jak cos nagram
> teraz, to za pare lat nie bede mogl tego odczytac? Tzn. wiem, ze kiedys
> taki dzien nastapi, ale chodzi mi raczej o to, czy jesli mi sie nie pali
> do kupowania nagrywarki, to czy warto kupic ja teraz, czy moze poczekac
> jescze kilka miesiecy az usprawnia co maja usprawnic. Pewnie powiecie, ze
> [...]

Ja posiadam nagrywarke NEC3520A pierwsza wersja firmware miała bardzo słabą
korekcie błędów odczytu, druga wersja firmware jest dużo lepsza, ale do
ideału jeszcze daleko. Trzeba też popróbować na różnych nośnikach i przy
różnych prędkościach. Reasumując, duzo eksperymentów i niekoniecznie
bedziesz zadowolony.
pozdrawiam
heniek