Re: TFT Fujitsu-Siemens 17" Scaleoview X17-3 (oferta MediaMarkt)

Autor: Czajson <private_at_exit.pl>
Data: Tue 17 May 2005 - 00:34:39 MET DST

SP9LWH <spam@autorom.pl> wystukał co następuje:

> Jeśli chodzi o mały kąt widzenia, to na tle NECów i SONY i mniej
> medialnych marek, które tam stały, było na nim widać najlepiej z boku
> i z przysiadu. Gdyby nie to, ze jest to najtańszy 17'' w MM (co

Takie porównania to trochę nierealne. Jak dla mnie to LCD można sobie
oglądać mając go przed oczami na biurku. W sklepie zawsze ędzie jakieś
odbicie, inna pozycja (niekoniecznie właściwa). Mogłeś go zobaczyć pod
takimi kątami pod jakimi nigdy go w domu nie zobaczysz. To trochę mylne
jest.

> marketingowy, Czyżby nikt tej promocji nie chciał ? Wszyscy
> potrzebujący takie lipne monitory kupili wcześniej inne drożej ?

Może ludzie już nie lecą na to co najtańsze? A może nie kupują w MM bo w
pierwszym lepszym sklpie jest taniej? W tej cenie to były Fujitsu już 2-3
miesiące temu. I wcale nie treba było jechać do idiotów.

--
| Czajson | ABIT NF7-S | Barton3000+ Pentagram QC-80 Cu |
| 1 GB TwinMos Dual | Samsung SM997MB | Radeon 9600 Pro |