Re: TFT Fujitsu-Siemens 17" Scaleoview X17-3 (oferta MediaMarkt)

Autor: SP9LWH <spam_at_autorom.pl>
Data: Tue 17 May 2005 - 00:01:42 MET DST

Użytkownik "Neas" <neas@neas.invalid> napisał w wiadomości
news:1143475.Toktt88bsH@latitude...
> Może po prostu pojedź do sklepu, poproś o podłączenie i pooglądaj czy Ci
> odpowiada? ;)

Ależ byłem i dość długo go oglądałem.
Media Markt ma jednak tę wadę w prezentowanych telewizorach, monitorach, że
one są różnie ustawione, a to kolory wyblakłe, a to kontrast "dziwny" albo
sygnał doprowadzony jakiś "trefny".
Nie wiem czy to przypadek, czy obsługa celowo zmienia ustawienia, by pewne
modele promować, a do innych na pierwszy rzut oka zniechęcać.
Jeśli chodzi o mały kąt widzenia, to na tle NECów i SONY i mniej medialnych
marek, które tam stały, było na nim widać najlepiej z boku i z przysiadu.
Gdyby nie to, ze jest to najtańszy 17'' w MM (co budzi złe podejrzenia) i
sprzedawca nie miał czasu mnie obsłużyć , bo miał kolejkę, zapewne bym
takiego jednego kazał zapakować:-)
Być może wysyłkowo da się go gdzieś kupić taniej, ale transport darmowy nie
jest, a co pomacane, to pomacane :-)

Watek rozpocząłem, bo model produkowany chyba od początku roku, a jakoś
komentarzy negatywnych w Internecie mało. Sprzedawcy nie ma co pytać, bo oni
albo nic nie wiedzą, albo mają finansowy doping marketingowy, Czyżby nikt
tej promocji nie chciał ? Wszyscy potrzebujący takie lipne monitory kupili
wcześniej inne drożej ?