Re: TFT Fujitsu-Siemens 17" Scaleoview X17-3 (oferta MediaMarkt)

Autor: Neas <neas_at_neas.invalid>
Data: Mon 16 May 2005 - 23:30:29 MET DST

zzz pisze:

> TFT to nazwa technologii stosowanej we WSZYSTKICH LCD produkowanych
> aktualnie - jest to technologia aktywnych kryształów (jeśli nie pomyliłem
> nazwy). Ogólnie: wszystkie monitory lcd to matryce TFT

Hm, pogooglałem trochę i rzeczywiście masz chyba rację. Dziwi mnie zatem
dlaczego w przypadku notebooków niemal zawsze jest mowa o TFT, a w
przypadku monitorów stacjonarnych praktycznie nigdy, używane są określenia
LCD (ogólne) i dot. typów matryc (np. TN).

Orientujesz się może jakie typy matryc są stosowane w notebookach?