Re: Lite-On nagrywarka CDR i DVD - sluchanie muzyki

Autor: Nameless <newsam_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 16 May 2005 - 23:32:45 MET DST

Użytkownik "zzz" <magness2@poczta.fm_wytnij_to> napisał w wiadomości
news:d6b3g1$74j$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Hm... z ciekawości radzę spróbować podłączyć napęd DO ZASILACZA bez karty
> muzycznej i bez komputera w ogóle. Włożyć płytę i dać PLAY (tak, napędy
> LiteON mają przycisk play), a później radzić.

Niestety moje dwa napędy Lite-On 1) LTR-52246S; 2) DVDRW SOHW-1633S niestety
jedyny przycisk jaki posiadają to wysunięcie/wsunięcie tacki z płytą,
dodatkowo mają pokrętło regulujące głośność właśnie tego wyjścia
słuchawkowego.

Czy ktoś ma takie napędy i mógłby sprawdzić czy u niego jest możliwe
słuchanie muzyki bezpośrednio z gniazda słuchawkowego tych napędów, jeśli
tak to prosze o info w jaki sposób są te napędy połączone z kartą dzwiękową
i kompem.

Moja karta dzwiękowa to Audigy 2.

Pozdrawiam
Nameless