barebone? konfiguracja do sprawdzenia

Autor: Edtheduck <edtheduck_at_interia.pl>
Data: Mon 16 May 2005 - 20:38:09 MET DST

Witam

Mam zamiar złożyć komputer do domu, jego zastosowanie będą typowo
domowe, oglądanie filmów, słuchanie muzyki, pisanie w office, być może
jakieś gry. Zastanawiam się czy dobrym pomysłem nie będzie skorzystanie
z rozwiązanie typu barebone. Myślę nad czymś takim:

Asus PunditR Srebrny ATiRS300 VGA LAN Card 4w1

albo

Asus S-presso Deluxe i865 VGA LAN Card 7w1

Uważacie że takie rozwiązanie będzie bezproblemowe? Sam mam komputera
opartego na standardowej obudowie MidiTower Cheifteca, ale takie
maleństwo wygląda naprawdę ładnie, i zajmuje zdecydowanie mniej miejsca.

pozdrawiam

--
Edtheduck