Re: Audigy 2 i zewnętrzny wzmacniacz i kolumny

Autor: aidahow <dariusz.socha_at_op.pl>
Data: Mon 16 May 2005 - 20:36:42 MET DST

Użytkownik "Nameless" <newsam@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> Mam pytanie jak to połączyć?

Komputer (karta muzyczna) --> wzmacniacz -->> kolumny.

> Chciałbym podłączyć swoją kartę Audigy 2 do zewnętrznego wzmacniacza, ale
> na karcie nie mam wyjscia "line-out" tylko 3 wyjscia "line-out' kazde na
> rozna pare glosników.

A do rzeczy. Kolumny podpinasz pod wzmacniacz, a od wzmaczniacza kabel do
karty muzycznej - zazwyczaj jest to kabel z dwoch czinczy na jeden maly dzek
ktory podpinasz do line out (zielone gniazdo).

> W jaki sposób moge połączyć wzmacniacz do wyjscia "digital-out"?? jakim
> kablem i jakie wejscie musialoby być w zmacniaczu??

Tego nie wiem.

> A jeszcze jeden problem to w jaki sposób podłączyć słuchawki do tej karty
> gdyz tez na niej brakuje wyjscia słuchawkowego??

W audigy 2 nie ma wyjscia sluchawkowego? Nie wieze, ale jesli juz mowa o
sluchawkach to podlaczaj je przez wzmacniacz wylaczajac jednoczesnie kolumny
we wzmacniaczu. Bo podlaczanie do karty wymusza na Tobie kazdo-razowo zmiany
w mikserze wyjscia.

--
pozdrawiam
 aidahow - www.aidahow.xp.pl ; GG 9161504 ;