Re: Audigy 2 i zewnętrzny wzmacniacz i kolumny

Autor: KILu <kilu_at_psxextreme.pl>
Data: Mon 16 May 2005 - 20:28:48 MET DST

Nameless napisal:
> Mam pytanie jak to połączyć? Chciałbym podłączyć swoją kartę Audigy 2
> do zewnętrznego wzmacniacza, ale na karcie nie mam wyjscia "line-out"
> tylko 3 wyjscia "line-out' kazde na rozna pare glosników.

Podłączasz pod zielone, ustawiając uprzednio wyjście stereo (2.0) w
systemie lub sofcie karty.

> W jaki sposób moge połączyć wzmacniacz do wyjscia "digital-out"??
> jakim kablem i jakie wejscie musialoby być w zmacniaczu??

Nie da się. Musiałbyś mieć dekoder we wzmacniaczu, a wóczas stałby się on
amplitunerem (choć to nie do końca poprawne określenie).

> A jeszcze jeden problem to w jaki sposób podłączyć słuchawki do tej
> karty gdyz tez na niej brakuje wyjscia słuchawkowego??

Pod zielone... Możesz kupić rozgałęziacz jack i podłączyć jednocześnie
wzmacniacz i słuchawki, by nie żąglować końcówkami.

k,