Re: Chieftec dual fan - modyfikacja, wyciszanie itd.....

Autor: fifi <nospam_at_wp.pl>
Data: Mon 16 May 2005 - 16:29:39 MET DST

Użytkownik "..::Friend::.." <universalny@wp.pl> napisał w wiadomości
news:d6a54c$m9b$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Mam zrobioną modyfikację ze zamiast dolnego(u mnie gornego:) cienkiego
> wentyla mam
> wsadzony normalny gruby i na wolnych obrotach, zasilacz jest zdecydowanie
> cichszy.

 "Widok z gory troche małe radiatory:( i słychac lekkie piszczenie
przetwornicy, trzeba będzie malowac...."
^^^^^^^^^^^^^^

Możesz mi wyjaśnić o co chodzi z tym malowaniem? Bo ja w każdym zasilaczu
słyszę takie właśnie ciche piszczenie i od dawna spędza mi to sen z powiek.
U mnie piszczenie staje się bardziej uciążliwe kiedy wentylatory na CPU i
wydmuchujący pracują na minimalnych obrotach - i nie chodzi tu wcale o to że
wtedy szum wiatraków zanika i przestaje górować nad resztą, tylko po prostu
piszczenie staje się głośniejsze. To się dzieje praktycznie od razu - w
momencie gdy tylko spowolnię wiatraki. Czy to o tym mówisz? Na czym polega
"malowanie" i czy eliminuje ten cholerny pisk? ;) Może masz jakieś linki w
temacie? mogą być anglojęzyczne.

pozdrawiam
Filip