Re: Awaryjne LCD SAMSUNG 'a ?

Autor: aidahow <dariusz.socha_at_op.pl>
Data: Mon 16 May 2005 - 10:18:57 MET DST

Użytkownik "zzz" <magness2@poczta.fm_wytnij_to> napisał w wiadomości

> Porównaj z dowolnym PVA - zmienisz zdanie (chodzi o kolory i kąty).
> 710T jest dość chwalony, o ile pamiętam.

PVA jeszcze nie ogladalem, ale ogladne. Jedyny mankament to czasy (mam na
mysli ta zwykla, tansza PVA ktora i tak dla mnie jest za droga).

> Zobacz ten czarny wieczorem przy słabszym oświetleniu. Żaden LCD nie ma
> prawdziwego czarnego koloru - przy zgaszonym świetle świeci.

Hm, ogladajac ten monitor dalbym glowe ze to czarny jak smola a przynajmniej
taki z ktorego bylbym zadowolony. Ale to moze faktycznie kwestia nocy/dnia.

> Nie jest źle - ale raczej nieopłacalnie jeśli za niewiele wyższą cenę
> można
> mieć naprawdę dobrze - chodzi mi o coraz tańsze PVA/MVA, S-IPS, PVA z
> dopalaczami (dla graczy dwie ostatnie opcje).

Niby tak, ale jednak to zawsze doplata, a w moim przypadku doplata 100zł to
sciana wrecz nie do przeskoczenia.

> TN mają kolory, które potrafią
> osobę zajmującą się choć trochę grafiką naprawdę wkurzyć ;).

I to mnie wlasnie martwi :)

--
pozdrawiam
 aidahow - www.aidahow.xp.pl ; GG 9161504 ;