Re: Awaryjne LCD SAMSUNG 'a ?

Autor: zzz <magness2_at_poczta.fm_wytnij_to>
Data: Mon 16 May 2005 - 10:04:28 MET DST

> Widziałem obraz na Samsungu 17" 710T i był całkiem przyzwoity - co więcej,
> to była matryca TN.

Porównaj z dowolnym PVA - zmienisz zdanie (chodzi o kolory i kąty).
710T jest dość chwalony, o ile pamiętam.

> Patrzyłem się specjalnie na czarny i ten czarny to
> rzeczywiście był czarny.

Zobacz ten czarny wieczorem przy słabszym oświetleniu. Żaden LCD nie ma
prawdziwego czarnego koloru - przy zgaszonym świetle świeci.

> Co prawda monitorem bawiłem sie kilka minut przy
> świetle dziennym więc mogłem nie zobaczyć wszystkiego. Jednak nie było źle
> :)

Nie jest źle - ale raczej nieopłacalnie jeśli za niewiele wyższą cenę można
mieć naprawdę dobrze - chodzi mi o coraz tańsze PVA/MVA, S-IPS, PVA z
dopalaczami (dla graczy dwie ostatnie opcje). TN mają kolory, które potrafią
osobę zajmującą się choć trochę grafiką naprawdę wkurzyć ;).