Re: Jaki monitor 19`` CRT?

Autor: Michał Tokaj <ssadsdaajsdl_at_wp.pl>
Data: Mon 16 May 2005 - 08:24:48 MET DST

Użytkownik "Krasnal" <WYTNIJkrasnal74@o2.pl> napisał w wiadomości
news:1djvb0c3pi8aq$.c6yp5gz9ayzf$.dlg@40tude.net...
> Witam.
> Mam pytanie do znawców monitorów oraz użytkowników konkretnego modelu ;).
> Planuję kupić monitor CRT 19``, oczywiście jakiś dobry. Myślę o takim:
> http://sklep.komputronik.pl/pelny.php?id=15759
> I tu pytanie, czy to dobry wybór biorąc pod uwagę, że sporo gram (głównie
> symulator lotu), trochę obróbka fotek, filmy (a raczej koncerty, więc
> sporo
> kolorów), no i net na maxa ;).
> Proszę o poradę, wady, zalety, jaki inny (nie LCD) tak do 900zł?
> Z góry wielkie dzięki.

Witam
Kiedyś planowałem kupić monitor 19 CRT i wybór padł na Samsunga 957MB. Był
najlepszy, nawet lepszy od nowszego modelu 997 (miał lepsze odświeżanie i
wygląd ;) ). Teraz go ciężko kupić, ale zdarzało mi się widzieć je w
hurtowniach. Szły jak ciepłe bułeczki.O philipsach zapomnij,może robili
dobre monitory, ale jak na razie samsung jest najlepszy ża rozsądną cenę.
Możesz zobaczyć, czy spodoba Ci się monitor na diamotronie, ponoć lepsza
ostrość, ale ja nie zdołałem się co do niego przekonać. Obecnie nie używam
komputera stacjonarnego, tylko laptopa z szybkim LCD i o CRT przestałem
myśleć. Jedyna wada tej matrycy, to mniejsze kąty widzenia, do czego można
się przyzwyczaić (na początku wkurzało mocno).

Pozdrawiam