Re: Jaka karta graficzna??

Autor: LUKY <luky1_at_o2.pl>
Data: Mon 16 May 2005 - 00:50:40 MET DST

aidahow wrote:

> Kupuj tylko z pasywnym chlodzeniem bo to uczta dla uszu. Sam mam 9550
> Gigabyte i jestem zadowolony, cisza a przy tym za nie wielkie pieniadze
> mam karte ktora spokojnie podkrecilem do 9600. Karta chodzi u mnie
> 250@400, i pamiec 400@500 z dodatkowym wiatrakiem dmuchajacym na radiator.
> Bez krecenia mam 9000 w 3dmarku 2001se, z kreceniem 11000. Natomiast bez
> wiatraka mozna spokojnie podkrecic 350/500

No wlasnie czeka mnie wymiana grafiki i postanowaliem kupic 9550 -
cena/jakosc najlepsza, i tak wlasnie coraz blizej wyboru jestem tego
Gigabyte'a,a moglbys mi powiedziec jaka przekatna ma ten radiator na nim?,
bo od razu bym kupil sobie jakis wiatraczek cichutki na niego,zeby bardzo
go podkrecic.

--
LUKY