Re: komp za 2500

Autor: Czajson <private_at_exit.pl>
Data: Mon 16 May 2005 - 00:00:34 MET DST

SobeK <sobek5555@o2.pl> wystukał co następuje:

> Bede musial porownac w jakims sklepie te monitory. Jesli chodzi o
> neca to parametrow
> za dobrych to on nie ma, a przynajmniej ten fe770. Szkoda ze juz nie

Przestań żartować. Za dużo monitorów widziałem. LG zeszło na psy i to w
pełnym tego słowa znaczeniu.

> Tak ale czy ten athlon sie przypadkiem wyzej nie wykreci niz sempron??

Prawdopodobnie tak. To zależy na czym Ci zależy bardziej. Ja wolałbym
gwarancję i 2000MHz od ręki.

> Ale czy ten 100alcu+ nie jest wydajniejszy??

A czy kiedykolwiek aluminium lepiej odprowadzało ciepło od miedzi?
80Cu przynajmniej bez problemu wszędzi zmieścisz.

> Ceny aktualne z wroclawskich sklepow

Link poproszę.

> No ale seagate ma 5 lat gwarancji, a po drugie jakos sam mam dwa

A tą gwarancję kto daje? Wszędzie jest 36mies. Nijak z tego nie wychodzi mi
5 lat.

> seagate'y (120GB SATA i 80GB ATA) i nie narzekam, aczkolwiek fakt ze
> nie sa juz tak ciche jak barracudy IV.

Miałem 120GB SATA. Nigdy więcej maszyn przemysłowych w moim domu.

--
| Czajson | ABIT NF7-S | Barton3000+ Pentagram QC-80 Cu |
| 1 GB TwinMos Dual | Samsung SM997MB | Radeon 9600 Pro |