Re: komp za 2500

Autor: SobeK <sobek5555_at_o2.pl>
Data: Sun 15 May 2005 - 23:18:48 MET DST

> Tragedia. Zniekształcenia obrazu nie do wyregulowania - nie ma takiej
> opcji.
> Czerń nie jest czarna. Lepszym wyborem będzie NEC FE770/FE790 lub Samsung
> 797DF/797MB

Bede musial porownac w jakims sklepie te monitory. Jesli chodzi o neca to
parametrow
za dobrych to on nie ma, a przynajmniej ten fe770. Szkoda ze juz nie da sie
kupic
fe791sb

> Za tą cenę? Można prawie Semprona 3000+ (2000MHz) kupić opartym na
> prawdziwym Bartonie.

Tak ale czy ten athlon sie przypadkiem wyzej nie wykreci niz sempron??

> Polecam bardziej pełną miedź. Ja mam 80Cu i spokojnie wystarcza a
> przynajmniej w każdej obudowie się zmieści.

Ale czy ten 100alcu+ nie jest wydajniejszy??

> Nie chce mi się wierzyć w cenę, więc przypuszczam, że używana.

Ceny aktualne z wroclawskich sklepow

> Lepszy Samsung i Hitachi (szczególnie Hitachi). Barracudy się popsuły. Nie
> są już asem spod znaku ciszy. Cichsze i szybsze będą moje propozycje.

No ale seagate ma 5 lat gwarancji, a po drugie jakos sam mam dwa seagate'y
(120GB SATA i 80GB ATA) i nie narzekam, aczkolwiek fakt ze nie sa juz tak
ciche jak barracudy IV.

Pozdr
SobeK