Re: nowy XBox - czy to koniec X86?

Autor: KILu <kilu_at_psxextreme.pl>
Data: Sun 15 May 2005 - 23:31:17 MET DST

Czajson napisal:
> Zawsze będzie gorzej niż na PC. Te ich gry pod pewwnym kątem są tak
> żałosne, że się nie chec w to grać.

Wiesz co? Na pl.rec.gry.komputerowe da się na tem temat podyskutować - tam
siedzą gracze bez klapek na oczach, którzy potrafią przyjąć bądź rzeczowo
odeprzeć argumenty. Widzę, że na tej grupie nie ma to najmniejszego sensu,
więc proponuję EoT.

> bla bla bla napisz z PS2 posta na pl.comp.pecet

Zdarzało mi się udzielać na usenecie z Xboksa i Dreamcasta. W ramach
ciekawostki, oczywiście.

k,