Re: UPS

Autor: ToMasz <witu_at_NO-SPAM.op.pl>
Data: Sun 15 May 2005 - 21:31:46 MET DST

NoRek wrote:

> Z szystkim sie zgadzam co do ups'ow apc... ale co ma zimny start do
> monitora crt,przeciez jesli nie ma zimnego satrtu to niezaleznie od
> typu monitora i tak bez zasilania sieciowego nie uruchomisz upsa

ja mam upsa APC 1000, ale wsadziłem do niego drogie duze akumulatory innej
znanej firmy. zaoszcedziłem na tym około 40 % kwoty. Problem w tym ze jak
nie kupisz oryginałów to firma APC ma cie w dupie. Moze logiczne, ale nie
polece firmy APC nikomu. Teraz jak podepne kabel com z upsa do kompa to ups
działa 6 minut po zaniku zasilania, no bo mu sie wydaje ze ma zdechłe
akumulatorki. Jednak bez kabla mój zestaw komputerowy amd2.4 z crt19"chodzi
spokojnie ponad godzine.
Zimny start- jest ale tak troche knifami sie go wywołuje. no i to co napisał
kolega jest prawdą. wyłączasz wszystko, załączasz upsa"na zimno" a potem
podłaczasz mu monitor, kompa, drukarke..... co tam chcesz.

ToMasz