Re: Kolorowa drukarka laserowa - wybor

Autor: Vulcan <genomvul_at_zeus.polsl.gliwice.pl>
Data: Sun 15 May 2005 - 17:55:23 MET DST

Uzytkownik "Johnny" <moja_ocena@gazeta.pl> napisal w wiadomosci
news:m4xaiy3qvt40.13y4wslua2x90$.dlg@40tude.net...
> Witam
>
> Znajomy poprosil mnie bym pomogl mu wybrac jakas kolorowa drukarke
> laserowa, ktora charakteryzowala by sie przede wszystkim niskimi kosztami
> eksploatacji. To najwazniejszy parametr. Drugi to jakosc druku, potem
> bezawaryjnosc.
> Czy moge prosic o jakies rady? Jakie firmy rozwazac, jakie modele?
> Sam poki co mysli o modelu MINOLTA 2400W MAGICOLOR. Czy ktos moze cos o
tej
> drukarce powiedziec?
Od firmy Konica-Minolta lepiej trzymac sie z daleka (duza awaryjnosc), no i
zapytaj znajomego czy zdaje sobie sprawe z kosztów eksploatacyjnych
kolorowej drukarki laserowej????
Jak w kolorze drukuje malo to polec mu lepiej zeby kupil lasera
czarnobialego i jakas tania atramentówke do koloru jak juz koniecznie
potrzebuje;]
bo zmiana 4 tonerow strasznie daje po kieszeni, oczywscie mowie o pracy na
oryginalnych tonerach, do laserowek czarno bialych mozna spokojnie kupowac
sama zasypke np. na allegro tylko, ze laik raczej nie poradzi sobie z
rozebraniem tonera, btw. byly kiedys takie minolty wlasnie, gdzie byl
koreczek, ktory moznabylo wykrecic i mozna bylo sypac z buteleczki na zywca,
jak benzyne do baku;]]] ale to byla stara minolta, od marki KONICA-MINOLTA,
radze sie trzymac z daleka

jak znajomy ma kase to polecam mu:

OKI (potentat), XEROX (poligrafie jej uzywaja) lub HP (nietani w
eksploatacji) ale jak kogos stac na maercedesa to przeciez nie po to zeby
jezdzic na gazie;]]]]]

Pozdrowienia, Vulcan
GTO RULEZ!!!

"My rzadzimy swiatem, a nami... manga".