Re: Kolejnosc PCI

Autor: Szo <biczass_at_interia.pel>
Data: Sun 15 May 2005 - 13:00:44 MET DST

Użytkownik "Czajson" <private@exit.pl> napisał w wiadomości
news:d676qg$7rn$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Trzeba było zawczasu zmienić płytę na posiadającą kontroler SATA a nie
> pakować się w kontroler, który po zmianie płyty i tak odstawisz na półkę.

niestety nie zawsze mozna przewidziec co sie stanie w przyszlosci.. kiedy
wpadla mi za darmo plyta na nforce2 bez sata to nie wybrzydzalem tylko
przelozylem bebechy z kt333... gdybym jej nie dostal kupilbym cos na nforce3
albo 4 i mialbym sata bo taki model wybralbym wlasnie.. a jako ze zaistniala
taka sytuacja to kupilem kontroler sata ktoory z niewielka strata pieniedzy
mozna szybko odsprzedac wiec nie widze problemu..

zreszta prosze sie nie zajmowac rzeczami nie zawartymi w pytaniu podstawowym
;)

pozdr
Szo