Re: Temp i Temporary internet Files

Autor: aidahow <dariusz.socha_at_op.pl>
Data: Sun 15 May 2005 - 11:24:37 MET DST

Użytkownik "manfred" <manfred1WYTNIJTO@poczta.onet.pl> mylac grupe
dyskusyjnal napisał:

> [..] i wirus ten a może szpieg pieron go wie zainstalował sie w takim
> czymś"Temporary internet files" [...]

A to pieron! Ja bym go ino obtoknął i wyrychtował tak ze raz na zawsze by
sie wyinstalował, HEJ

> proszę o pomoc czy dobrze zrobie jeśli ....

ciach

Na pewno, jesli bedziesz zamieszczal swoje posty dotyczace oprogramowanie na
wlasciwej grupie dyskusyjnej. Software to nie hardware, ktoremu poswiecona
jest owa grupa. NTG.

--
pozdrawiam
 aidahow - GG 9161504