Re: Awaryjne LCD SAMSUNG 'a ?

Autor: aidahow <dariusz.socha_at_op.pl>
Data: Sun 15 May 2005 - 11:16:55 MET DST

Użytkownik "mad_m" <mad_maniaWYTNIJTO@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> Kiedy sie o nie spytalem sprzedawca stwierdzil ...

ciach

Co by nie stwierdzil nie nalezy brac tego do serca bo z reguly i tak gowno
wie (oczywiscie nie wszyscy) - musi cos mowic bo by go z pracy wywalili. A
kacapały muszą pociskac klientowi aby opchnac zalegajacy na magazynie towar.
Jesli chodzi o samsungi to swietne monitory... moze nie wszystkie ;)
Ostatnio robie spore rozeznanie wlasnie o samsungach (710n, 710t i 773p) i
musze przyznac ze calkiem przyzwoicie wypadaja w porownaniu do konkurencji.
Sam mam zamiar sie zaoptrzec w jeden z trzech powyzej, ale poki co jestem na
etapie doplaty do dvi-d :]

--
pozdrawiam
 aidahow - GG 9161504