Re: hansol h950

Autor: Bernard <bernard_at_earth.net>
Data: Sat 14 May 2005 - 13:28:46 MET DST

Codringher wrote:
> Cześć. Mam pytanko, co sądzicie na temat tego LCD? Mam możliwość kupienia go
> za w sumie przyzwoite pieniądze (oczywiście nowego), ale jakoś mam opory
> przed tą firmą. Wprawdzie jak o nim czytałem na necie to ludziska mieli
> generalnie dobre zdanie, ale w artykule w PcLab autor wytkął w nim troche
> niedociągnięć. Może ktoś ma taki? Prośliłbym o jakaś opinie.

Używałem przez dłuższy czas. Bardzo dobry do pracy biurowej i długiego
ślęczenia przy komputerze (czarna czerń!). Dość słaby do grafiki z
powodu bezwładności, paskudnej implementacji FRC i słabej skali kolorów.
Do filmów i gier ujdzie od biedy. No i b. ładnie wygląda, ma pivot i
regulację wysokości.