hansol h950

Autor: Codringher <stewiex(cut)_at_interia.pl>
Data: Sat 14 May 2005 - 12:41:11 MET DST

Cześć. Mam pytanko, co sądzicie na temat tego LCD? Mam możliwość kupienia go
za w sumie przyzwoite pieniądze (oczywiście nowego), ale jakoś mam opory
przed tą firmą. Wprawdzie jak o nim czytałem na necie to ludziska mieli
generalnie dobre zdanie, ale w artykule w PcLab autor wytkął w nim troche
niedociągnięć. Może ktoś ma taki? Prośliłbym o jakaś opinie.