Komp mi sie sypie - pomocy!

Autor: Yaro <jarkozi.WYTNIJ_at_gazeta.pl>
Data: Sat 14 May 2005 - 10:55:26 MET DST

Witajcie
Mam problem ze swoim kompem.

Mój sprzęt:
AMD Sempron 2200+
256 DDRAM
Płyta Gigabyte NF RZ Nforce2 ( dual channel)
Nagrywarka DVD LG
Dysk twardy 20 GB i 10 GB ( jeden Samsung, drugi Fujitsu)
Karta graficzna ATI Radeon 9200
Muzyczna - Soundblaster
System - Win XP

Oto moja historia:

Ktoregos dnia przyszedłem do domu i właczyłem kompa. Pojawiło sie okno
logowania, wpisałem hasło i nie moglem sie zalogowac. Spanikowałem, bo
myslalem, ze ktos mi sie włamał na kompa i zmienił hasło. Wiec po kilkunastu
nieudanych próbach postanowiłem odpalic kompa z płytki i naprawic instalacje
WinXP z opcja R. Wiec w trakcie instalacji zapytał o numer seryjny i sie
okazało, ze PO PROSTU w klawiaturze nie działa mi ostatni rządek
klawiszy.Pomyślałem,ze padł mi port PS/2, wiec skoczyłem do sklepu po
klawikorda na USB. W miedzyczasie po restarach i próbach podłaczania raz
tej, raz tej klawiatury, instalacja sie posypała zupełnie i zaczał wywalać
niebieski ekran w trakcie instalacji.
albo "IRQL NOT LESS OR EQUAL" lub "UNMOUNTABLE BOOT DEVICE".

Wiec oddałem płyte z prockiem i pamiecia do serwisu, gdzie kupiłem sprzęt.
Okazało sie, ze jest wszystko OK. Zgłupiałem zupełnie.
Zapodałem jeszcze raz system, tym razem formatując oba dyski ( okazało sie
własnie, ze ten mniejszy dysk pada przy 80 % formatu. Niechce isc dalej i
koniec ). W tym wiekszym skasowałem patrycje, założyłem dwie nowe i
sformatowałem pod FAT32, z dyskietki startowej ( bodjaże Windows ME).
Zainstalowałem system i zaistalowałem oczywiscie najpierw Antywira i
Firewalla, przed podpięciem sie do neta. Service Pack 1 zainstalowałem, a 2-
ke miałem zamiar sciagnac bo nie mam.
No i po jakims czasie zaczał mi Windows wywalac błedy.
A to:
" Illegal Windows Operation" a to "Stop! Windows Requires Immediate Attetion"
 ( przez funkcje posłaniec )
I jeszcze mi wywala bład jakis:
VPN Recover zresetował akcelerator graficzny, ponieważ nie odpowiadał on na
polecenia sterownika ekranowego.

NIE WIEM JUZ CO SIE DZIEJE. Pomózcie mi............

Pozdrówka
Yaro