Czym grozi podkręcanie procesora?

Autor: Arek <arek21_at_wp.pl>
Data: Sat 14 May 2005 - 06:18:10 MET DST

Wiem, ze wiekszosc osob odpowie mi, ze niczym, co najwyzej przegrzaniem, ale
moze jest na grupie ktos, kto zna doskonale wewnetrzna strukture procesorow
i potrafi powiedziec mi, czy na przyklad przy przetaktowywaniu nie moze
dojsc do nieodwracalnych zmian w ukladzie, ktore nawet po powrocie do
czestotliwosci nominalnej beda sie objawialy sporadycznymi zwisami,
przeklamaniami w obliczeniach, itp.

Innymi slowy, czy przetaktowywalibyscie komputer, ktory ma byc niezawodny i
sluzyc Wam do powaznej pracy? Zwlaszcza, jesli za jakiekolwiek przeklamania
w obliczeniach musielibyscie zaplacic bardzo duze kary finansowe. Znajdzie
sie odwazny, ktory powie mi, ze przetaktowywanie jest w pelni bezpieczne?