CMOS chceksum bad

Autor: J-23 <BaczekL_at_interia.pl>
Data: Fri 13 May 2005 - 18:20:57 MET DST

Witam
wiem, że temat ten był już poruszany na Grupie ale nie znalazłem
satysfakcjonującej odpowiedzi
Mam płytę ASRock K7S8XE która uległa małemu upadkowi i radiator od chipsetu
urwał 3 kondensatory powierzchniowe. Przy włączaniu występuje wyżej
wspomniany błąd i płyta wyłącza się po chwili nawet po wcisnięciu F1, czy
F2. Do Biosu wchodzi bez problemu ale także się wyłącza pow chwili.
Próbowałem wyjmować baterię, resetować CMOS i nic, dalej błąd. Nie
przeszkadza mi ten błąd ale pomóżcie mi coś zrobic aby ona chociaż się
włączała i mógł coś z tym błędem zrobić.

Dzięki za wszelkie odpowiedzi.