Re: Dobra karta dzw?

Autor: Czajson <private_at_exit.pl>
Data: Thu 12 May 2005 - 23:11:05 MET DST

Neas <neas@neas.invalid> wystukał na klawiaturze wiadomość
1336709.3mnF2GZODG@latitude

> O każdym.

Troszeczkę się różnią :)

> Ale kiedyś miałem. Z resztą chyba nie zrozumiałeś. Chodzi o to, że
> wspomniane przeze mnie karty nie są zbyt popularne czy uznawane za
> dobre, bo mało kogo tak naprawdę obchodzi brzmienie, bardziej liczą
> się efekty czy przydatność w grach.

Tak się składa, że są niezmiernie ważne bo kompa się nie kupuje do słuchania
muzyki. A jak ktoś to robi to niestety pomylił urządzenia albo powołanie ;)

> pewnie wolałbym stereo. Większa przestrzenność dźwięku w multipleksie
> wynika przede wszystkim z lepszych przodów, odgłosy z tyłu dobiegają
> w normalnych filmach naprawdę rzadko.

Doprawdy? To co Ty oglądasz? Polskie pseudokomedie?

> wiedzieli co gra, ani nie mieli kontaktu z osobą, która wie) dowodzą,
> że już dobrze zrobione mp3 128 kbps jest w praktyce nie do
> odróżnienia.

Nie do odróżnienia od czego? Potrafię prawie zawsze odróżnić mp3 128kbps od
192kbps. Często robiłem próbki, żeby ustalić gdzie jest kompromis między
wielkością a jakością.

> Oczywiście, jeśli porównujesz sobie CD-AUDIO z MP3 wiedząc co gra to
> napewno 'usłyszysz' różnice bo podpowie Ci ją autosugestia.

Jasne. Kaleczysz moje uszy.

--
| Czajson | ABIT NF7-S | Barton3000+ Pentagram QC-80 Cu |
| 1 GB TwinMos Dual | Samsung SM997MB | Radeon 9600 Pro |