DDC comunication with the monitor failed or no suported.

Autor: Marek M. <___m7marek_at_wp.pl>
Data: Thu 12 May 2005 - 22:58:36 MET DST

witam

mam kolejne pytanie?
czy to normalne aby nowy panel LCD : Gateway FPD 1830
nie był monitorem Plug&Play.
Wcześniej na to nie zwróciłem uwagi, bo windows powinien wykryć nowy
monitor.
Ale teraz zainstalowałem PowerStripa
w "Monitor Information" jest taka opcja "Read dat directly from monitor"
i niestety nie odczytuje
(komunikat: "DDC comunication with the monitor failed or no suported.")
Sprawdzałem na dwóch kartach HIS Radeon 9200 i TNT2 M64 (niezależne
komputery).
W przypadku starego monitora CRT funkcja ta działa poprawnie na obu kartach.
Teraz testy te prowadziłem na standardowym kablu (złącze DSUB9).
Kabel jest sprawny: w szczególności piny #12 SDA i #15 SCL też są OK
(przedzwoniony miernikiem).
I nie wiem czy to (brak DDC) nie jest przyczyną problemów wcześniej
opisywanych
ze złączem DVI.
Czyżby panel był uszkodzony?
Mam go od niedawna i choć kupowany na allegro to jest gwarancja Door To
Door.

Marek M.
m7marek@wp_pl