Re: odświerzanie

Autor: Włodzimierz Wojtiuk <_at_wp.pl>
Data: Thu 12 May 2005 - 09:44:11 MET DST

Użytkownik "Rafal" <netrafal@enter.net.pl> napisał w wiadomości
news:d5tvah$o6h$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Sory mam dysortografie potwiedzoną przez liczene badania w poradni przy
> udziale lekarza. I świstek przydatny na maturze ;-)
> Relaks!!

a ja mam wtórną dysortografię przez takich misiów jak TY !
jestem wzrokowcem i do tej pory podtrzymywanie i utrwalanie pisowni było ok
do tej pory, to znaczy do upowszechnienia się internetu i niechęci do
korzystania ze sprawdzania pisowni
przed wysłaniem posta na grupę ...
wyobraź sobie, że w ten sposób utrudniasz innym życie, innym - to jest
szukającym w archiwach
rozwiązania problemu

CV też tak napiszesz, a w załączeniu kopię tego świstka
na miejscu pracodawcy wy... bym od razu do kosza

Włodek