Re: Znowu chyba :D : Prejściówka FCPGA i RAID

Autor: saper/nolin11 <nolin11_USUN_TO_at_interia.pl>
Data: Wed 11 May 2005 - 20:55:28 MET DST

majstermod wrote:

> Jeśli przejściówka rzeczywiście jest FPCGA to nie widzę przyczyn, czemu
> miałoby nie działać. Na takiej samej płycie, tylko w rewizji 1.0 miałem
> Celerona Coppermine 800 i jeszcze go podkręcałem i ładnie chodziło.

Dziękuję za odpwiedź, mam jeszcze jedno pytanie...
Mam przejściówkę (na gnieździe jest napisane) PGA370 na slota1 i czy ona
będzie dobra czy muszę szukać innej. (w tą podstawkę jest wsadzony Celek
466)

No z tego co się do tej pory zorientowałem to chyba muszę mieć specjalną
przejściówkę pod *pełnego* P3 na socket'a aby go wsadzić (znaczy uruchomić)
,czy może być to samo co mam wyżej??

--
Saper/nolin11;
mail:nolin11_USUN_TO@interia.pl;