Re: Jaki monitor LCD 17" do około 1300zł ???

Autor: zzz <zzzzzzzzzzzz_at_poczta.fm>
Data: Wed 11 May 2005 - 17:27:16 MET DST

> Ja wybrałem LG 1730P do bardzo podobnych zastosowań co ty i nie żałuję.
> Smużenia nie zauważam ( Painkiller, Doom3, Toca, NFS-y:U, WoW). Panel
> posiada pivot i DVI więc spełnia twoje wstępne kryteria. Jedyny kłopot
jest
> taki, że jego cena przekracza 1300zł :

Ostrzegam, że:
1) do amatorskiej obróbki grafiki matryca TN się raczej absolutnie nie
nadaje (możesz się zdziwić kolorami tej grafiki na normalnym monitorze
zupełnie innymi niż na twoim)
2) PIVOT na TN odpada ze względu na kąty (z dołu jeszcze mniejsze), już na
PVA na pivocie widać pewne różnice na bokach, na TN raczej tragedia (nie
widziałem TN z pivotem, więc nie powiem na 100%, ale takie są opinie).

Ogólnie radziłbym sprawdzić, czy smużenie w grach na PVA jest dla ciebie
akceptowalne (po dłuższej pracy monitora, ok. pół godziny maleje, kontrast
musi być na 100%, żeby było najmniejsze) i nie zastanawiać się - brać coś na
PVA, szczególnie że ostatnio wybór w tych granicach cenowych się zwiększył.