Re: KT880, a blokada PCI/AGP

Autor: Michal Lukasik <michu_l_at_tlenCUT.pl>
Data: Wed 11 May 2005 - 17:27:02 MET DST

Dnia 11.5.2005, nom napisał(a):

> No to odpowiedzialem, jak zmienia FSB na zworkach to PCI i AGP jest stale.

Tak to jest w każdej płycie głównej niezależnie od chipsetu. ;D
Nie jest stałe skoro się zmienia wraz ze zmianą FSB. W wypadku ustawień
zworkami jest prawidłowe/nominalne i wynika z dzielnika (matematyka ;D).

> Na zworkach mozna ustawic FSB 100, 133, 166, 200MHz, mozna tez w BIOS
> dodatkowo co 1MHz ale wtedy podnosi sie PCI i AGP.

Czyli żeby wszystko było jasne, jak to poprzednio napisałem
<1yhbsx4wietz.dlg@smutas.org> płyta ta blokady nie ma - jest dzielnik.

I w ramach podsumowania. Mimo tego, że "podobno"* KT880 posiada blokadę
częstotliwości dla PCI/AGP to płyty ASRock pozbawione są tej niewątpliwie
wielkiej zalety.

*Piszę podobno bo jeszcze nie trafiłem na taką płytę a i nie mam teraz
czasu grzebać w specyfikacji VIA, żeby to jednoznacznie stwierdzić. Jak
ktoś posiada odpowiedni link to nikt się nie obrazi jak go tu poda. ;D

--
 \`   Y   (__)  __\`  |  |  |  '/    UIN 53883184  GG#1902559