Re: Problem z odtworzeniem obrazu dysku - wina partycji?

Autor: semp <ask_at_me.for-it>
Data: Wed 11 May 2005 - 10:56:57 MET DST

In article <e5fo5d.lnb.ln@kwinto.prv>, kkwinto@o2.px says...
> A więc raczej na pewno nie są to fizyczne uszkodzenia. A "bad-y
> software'owe" w zasadzie powino się nazywać "sektorami z nieprawidłową
> sumą ECC, ale bez fizycznych uszkodzeń nośnika". To tak celem
> wyjaśnienia, dlaczego w ogóle używam tej nowomowy ;-).

> Jak go wyzerujesz LLF-em i wszystkie bad-y znikną, to jest to całkiem
> możliwe ;-).

Jeszcze jedna rzecz mi przyszla do glowy.
Oprocz problemow z tym dyskiem, zauwazylem, ze inne dyski nadajace z
kieszeni pracuja poprawnie tylko i wylacznie wtedy gdy jest wylaczany
tryb DMA. Gdy odpalam DMA, to twardziele wieszaja sie podczas kopiowania
plikow. Tak wiec jest to kolejny minus dla szuflady, ale moze jest
jeszcze inne rozwiazanie. Czy jest mozliwe, ze byloby to spowodowane
uszkodzona nagrywarka cd-rw?

pozdrowienia
k.