Re: Konfiguracja pc

Autor: Myjk <myjkel_at_nospam.op.pl>
Data: Wed 11 May 2005 - 00:06:25 MET DST

Fi napisać:

> Wow, piekielnie szczegółowe dane konfiguracyjne.

Proponuję zapoznać sięz netykietą - o ile oczywiście
chcesz być poważnie traktowana na newsach.

*hint* na szybko, tnij posty i pisz _pod_ cytatem.

> A dlaczego nie LCD?

Bo dobry (czyt. duży) LCD będzie wartości
Twojego funduszu na cały komputer z monitorem.

Myślę że Athlon 2500+ jeśli jeszcze dostaniesz,
plus płyta na Abit (nforce2), oraz dysk SeaGate
Barracuda będą Ci dobrze służyć. Od lat stosuję
zbliżoną konfigurację i jeszcze mnie nie zawiodła.

Zapomniałbym o grafice. ATI 9200 w zupełności Ci wystarczy.

--
Pozdor Myjk | myjkel[at]op[.]pl | GG 667259
---= FAQ grupy dyskusyjnej pl.comp.dtp =---