2x spalony zasilacz

Autor: Billcow <bill/USUN-TO/cow_at_p/USUN/f.pl>
Data: Tue 10 May 2005 - 23:47:53 MET DST

Witam! Co może być przyczyną, że dwa razy w tym samym komputerze spalił się
zasilacz i dysk? Tj. komputer po spaleniu się starego zasilacza i dysku miał
zamienione te podzespoły, pochodził miesiąc i potem podczas włączenia
poszedł dym... więcej szczegółów nie mogę podać, gdyż to nie chodzi o mój
komputer. Koleżanka prosiła mnie, abym takie pytanie zadał. Chodzi mi o
jakieś przypuszczenia dotyczące powodu.