Re: co to za urządzenie?

Autor: Myjk <myjkel_at_nospam.op.pl>
Data: Tue 10 May 2005 - 16:41:29 MET DST

Pajovic napisać:

> Myjk co masz na mysli?

Przede wszystkim wysoki koszt takiej operacji,
oraz notoryczne rwanie sygnału w przypadku
grubych murów. U mnie w pracy jest "jakaś"
antena zbiorcza. Dalej, u mnie w pokoju stoi
AP raptem 20 m od anteny (deczko za ścianką)
i już się nie mogły skutecznie porozumieć.
Jeśli wejdę z Notebookiem do drugiego pokoju,
to też rwie, pomimo że przez ścianę do AP
jest raptem 1,5 m.

To jest dobre jak AP obsługuje tylko jeden pokój.
Kiedy chcesz mieć możliwość chodzenia z kompem
po pokoju, ewentualnie nie masz możliwości/chęci
ciągania wszędzie dużych ilości kabli (ale też
w obrębie tylko jednego pokoju).

W przeciwnym wypadku lepszy jest zwykły kabel.
Zwłaszcza jeśli komputer jest stacjonarny,
a podłączenie wykonujemy na stałe i nie planujemy
dynamicznego poszerzania ilości komputerów.

Pajovic, masz jeszcze jakieś za?

--
Pozdor Myjk | myjkel[at]op[.]pl | GG 667259
---= FAQ grupy dyskusyjnej pl.comp.dtp =---