Re: Czy da sie to podkrecic?

Autor: Beerman <beerman_at_wytnij.op.pl>
Data: Tue 10 May 2005 - 16:39:30 MET DST

wanda napisał(a):
> Witam
>
> Jutro odbieram komputer i mam pytanko jak w temacie.
> Komp jest z grubsza taki:
> Abit NF7 (nVidia nForce2 SPP) LAN, audio
> AMD Sempron 2500+ (FSB 333) BOX
> Radeon 9550 Gigabyte GV-R955128D 128 MB TV-out / DVI BOX (128-bit) 4ns
>
> pozdrawiam
> Wanda

pewnie nie bedziesz miec wiekszych problemow z praca na magistrali
200mhz, byc moze nawet na domyslnym napięciu, a jak pamieci pozwolą to i
wyżej. Ten radeon tez sie ladnie kreci, trzeba tylko do naprawde ladnych
wynikow zadbac o troche lepsze chlodzenie (wymiana pasty pod radiatorem
i jakis lekki nawiew, nie zaszkodzi tez przykleic na pamieci na karcie
radiatorkow z allegro), chociaz bez tego i tak nie bedzie problemow z
przynajmniej 250@350/200@250

--
Z duszpasterskim pozdrowieniem
Beerman /gg:3668800/