Re: złożony problem z CPU... Athlon XP 2400

Autor: ::-:: dysmorfofob ::-:: <lookas2002_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 10 May 2005 - 14:11:00 MET DST

> sprawdzałem na 4 zasilaczach. jeden 350W, reszta po 300W niestety Codegeny
> ale inne zestawy na nich chodzą bez problemu.

To jeszcze jeden test zrob. Podlacz kompa do innego gniazdka zasilania,
sprawdz z inna listwa zasilajaca, sprawdz w innym lokalu (w innej sieci
elektrycznej). Moze te wszystkie zasilacze nie radza sobie z jakimis skokami
napiecia w sieci el. u Ciebie w domu - a wszystko wywala sie w chwili
aktywacji trybu graficznego bo wtedy wzrasta zapotrzebowanie na energie el.
?

::-:: fobiusz ::-::