Re: modem kablowy motorola sb4200 i 2 komputery

Autor: Chopin <stawnanet_at_wp.xl>
Data: Mon 09 May 2005 - 23:31:23 MET DST

Użytkownik "Myjk" <myjkel@nospam.op.pl> napisał w wiadomości
news:xn0e221ov7avsj002_myjk_@news.onet.pl...
> L.R. napisać:

> Sprawdzałeś to? Bo u mnie nie działało.
U kumpla tak dziala.
PC ->ETH
NOTEBOOK->USB

> Jeśli jednak faktycznie się da tak podłączyć,
> to IMHO nie będą się widzieć lokalnie.
Niestety nie widzą się. Modem tworzy jedynie bramkę do i-netu nie
zapewniając jednocześnie komunikacji pomiędzy dwoma interfejsami. To tak jak
w zarządzalnym switch'u możesz utworzyć vlany które są w tej samej podsieci
ale nie widzą się między sobą.

--
Chopin
stawnanet@wp.xl