Re: AGP x2 (3.3V) i grafiki

Autor: maX <aver_at__out_of_spam_interia.pl>
Data: Mon 09 May 2005 - 21:21:10 MET DST

Użytkownik "Jolly Roger" <NOSPAMmach82_xl@wp.plNOSPAM> napisał w wiadomości
news:1vg5qmu4yn26x$.ggg0ng1pvl08.dlg@40tude.net...
> Max. Radeon 9700 Pro.

9800 to tylko podkręcony 9700 więc w wielu przypadkach też ruszy a już na
pewno ruszy ten:
http://www.sapphiretech.com/broschure/9800pro.pdf
(looknij na "minimal requirements")
Aha, i zostaje jeszcze kwestia odpowiedno mocnego zasilacza

> Jeżeli chodzi o nvidię, to na pewno ruszy każdy
> GF4 (o ile ma dodatkowe gniazdo zasilania, bo w przeciwnym wypadku
> spali port AGP).

Były GF4 z dodatkowym gniazdkiem zasilania ? Wydawało mi się że to
rozwiązanie pojawiło się dopiero w FX-ach ...

> Oczywiście do takich płyt wsadzanie czegokolwiek
> powyżej GF3 to tylko sztuka dla sztuki,

Bez przesady. Looknj na jego siga - PIII Tualatin 1.2 GHz. Ten sprzęt
jeszcze spokojnie daje rady:
http://www.tomshardware.com/cpu/20041221/cpu_charts-15.html#directx_9

> bo można złożyć zestaw typu
> P60, 512 MB RAM i Radeon 9700Pro,

To już OT ale były P60 / P66 pasujące do płyt SS7/MVP3 ? Wydawało mi się że
dopiero P75 ...
512 MB RAM chyba też nie, bo dla MVP3 max to było 3x128MB ...

> tylko że takie coś ne ma żadnego
> sensu.

Jak by dobrze poszukać to sens (oczywiście nie gry-owy) może by się jakiś
znalazł. Tyle że to by wogóle nie odpaliło - bez SSE/3dnow można się jeszcze
obejść, ale bez MMX już nie; a ten pojawił się dopiero w P166 ...