HIS radeon 9000 problem z karta

Autor: Turms <turms_at_NOSPAMwp.pl>
Data: Mon 09 May 2005 - 20:36:02 MET DST

Juz kiedys pisalem na grupie o tym problemie jednak nie uzyskalem jakies
konkretnej odpowiedzi. Tak wiec chcialbym poruszyc jeszcze raz temat.
Mam karte HIS Radeon 9000 (AGP). Sa nstepujace objawy: po starcie komputera
obraz (brak sygnalu) pojawia sie dopiero po pełnym załadowaniu sie systemu.
Podczas pracy w systemie pamiec karty dziwnie zmniejsza sie (i to nie jest
wina softu). Jezeli chodzi o hardware to na pewno nie jest to wina zasilacza
i innych podzespołów komputera bo juz wszystko sprawdzałem i przerabialem.
Nawet w przyplywie weny przelutowałem czesc elementow na karcie :).

Bede wdzieczny za jakies sugestie bo chodzaca karta zawsze sie przyda.

Pozdrawiam
Turms