Re: Pomocy zginęły partycje !

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Mon 09 May 2005 - 20:34:52 MET DST

Użytkownik "Arti" <falerno@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:531f.00000c28.427f9cd0@newsgate.onet.pl...
> Mam dysk 200 GB Baracuda. Był tam system FAT32 podzielony był na
> podstawową partycję 8 GB i extended w której było 5 dysków
> logicznych podzielonych mniej więcej po równo pojemności
> (programem fdisk z systemu win98) Padł mi system windows XP
> zainstalowany na parytcji c: więc chciałem go przywrócić z kopii
> wykonanej programem BootItNG z dyskieki startowej (wykonanej też
> tym programem). Niestety po bootowaniu systemu startowego z
> dyskietki nieopatrznie nacisnąłem yes kiedy ten pytał o jakieś
> uruchomienie setup. No i zaczął coś wrzucać na dysk c: a ja
> [...]

Sądzę, że nic wielkiego się nie stało. Uruchom jeszcze raz BootIt,
tylko nie instaluj go na hdd i nie resetuj systemu ;-), i popatrz czy
zobaczy on Twoje zagubione partycje. Jeśli nie, to zaznacz tą partycję
rozszerzoną i pozwól mu wyszukać "zagubione" partycje poleceniem
Undelete.

P.S. Czy ten BootIt był kiedykolwiek posadzony na tym dysku? Zobacz na
wszelki wypadek, czy opcja "Limited partitions" jest aktywna czy też
nie, a także czy na którymś z dysków nie został zainstalowany tzw.
sektor EMBR (zobaczysz wtedy dostępny przycisk "undo EMBR"). A
zresztą, w takim przypadku program uruchomiony z dyskietki zaraz się
spyta, czy "reactivate BootIt".

--
M.   [MVP]              "Use Google, stupid!"
/odpowiadając zmień px na pl/