pomcy uszkodzony dysk...

Autor: Dawid_H <Dawid_h_at_o2.pl>
Data: Mon 09 May 2005 - 20:12:36 MET DST

potrzebuje pomocy.. i prosze nie odsylajcie mnie na jakies strony lub
archiwa bo bym to zrobil ale czas mnie nagli...
problem polkega na tym ze mam dysk Maxtor 40 gb (Maxtor 2F040J0)
dysk ma uszkodzone klastry windows xp pokazuje ze 4kb
dysk okropnie zwalnia a czasem na kilkanascie sekund sie zwiesza... no
masakra 500 mb w 40 minut kopiuje !!
Musiałem wylanczyc buforowanie danych bo wystepowal blad opozniopnego
zapisu.
nie polecajcie mi prgramu hdd generator bo on niby wykryl w dwoch miejscach
uszkodzenie ale nie naprawil.. wnioskuje ze to uszkodzenie fizyczne...

wiem ze mozna wykluczyc te 2 obszary gdzie sa uszkodzenia i to powinno
wystarczyc.. nie fart ze w hdd generatorze pokazoo mi na okolo 10 % i 80
uszkodzenie...

wiec trzeba by akurat te dwa obszary wykluczyc...

no i moje pytanie..

jakim programem dowiedziec sie dokladnie w ktorym miejscu jest
uszkodzenie...sektor, klaster..cokolwiek..

po 2 jezeli juz bede wiedizal to jakim softem poodzdzielac tez obszary i jak
jes ustawic zeby nie byly widoczne jako np nie sformatowan partycja...

a ze wzgledu ze przy takim rozstawieniu
(partycja...uszkodzny obszar...partycja...uszkodzny obszar...partycja)
powstana mi 3 czesci... czym to pozniej zlaczyc w jedna partycje.. bo gdize
ktos tak napisal na jakims forum z ze sie da...

z gory wszystkim dziekuje
prosilbym o kontakt na gg (1376804)
bardzo zalezy mi na czasie