Re: CPU do ECS K7vza

Autor: Adam M. <co.sie.gapisz_at_w.moj.adres>
Data: Mon 09 May 2005 - 18:51:31 MET DST

W artykule news:1qucplyxa1fps$.n7jdtkwre2gb$.dlg@40tude.net,
niejaki(a): Flo z adresu <florian6@NOSPAM.gazeta.pl> napisał(a):

> Witam
> W zasadzie wątek skierowany jest do "Radosława P" bo z tego co wiem to on
> się najbardziej orientuje w temacie tej MoBo ale mile widziane będą opinie
> innych grupowiczów.
> Mam mianowicie takie pytanie.
> Mam BIOS http://www.flo.vip.interia.pl/flo/k7vza.jpg i mam zamiar wstawić
> http://sklep.komputronik.pl/pelny.php?id=13445
> W necie nie mogę znaleźć opisu do tego BIOS-u, natomiast wiem, że wersja
> 3.7b obsługuje tego proca. Archiwum ma kilka wątków
> [...]
Miałem na tym biosie AXP 2400+ Thoroughbred B i był prawidłowo rozpoznawany.
Z tego co wyczytałem procek którego chcesz kupić jest na tym samym jądrze,
więc na 99,99% będzie rozpoznawany.
Poza tym grzebiąc w pliku bin można znaleźć zapis 2600+ .
Mam nadzieję, że wygooglowałeś w moich postach, że powyższy bios nie
obsługuje 48 bitowego adresowania LBA.

--
pozdrawiam
Adam M.