CPU do ECS K7vza

Autor: Flo <florian6_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Sat 07 May 2005 - 10:15:33 MET DST

Witam
W zasadzie wątek skierowany jest do "Radosława P" bo z tego co wiem to on
się najbardziej orientuje w temacie tej MoBo ale mile widziane będą opinie
innych grupowiczów.
Mam mianowicie takie pytanie.
Mam BIOS http://www.flo.vip.interia.pl/flo/k7vza.jpg i mam zamiar wstawić
W necie nie mogę znaleźć opisu do tego BIOS-u, natomiast wiem, że wersja
3.7b obsługuje tego proca. Archiwum ma kilka wątków
http://www.google.pl/groups?hl=pl&lr=&threadm=ctnn2k%246hb%241%40inews.gazeta.pl&rnum=8&prev=/groups%3Fq%3DECS%2BK7vza%2B2600%252B%2Bgroup%253Apl.comp.pecet%26hl%3Dpl%26lr%3D
http://www.google.pl/groups?hl=pl&lr=&threadm=zjsoc.74577%24O9.18827%40news.chello.at&rnum=14&prev=/groups%3Fq%3DECS%2BK7vza%2B2600%252B%2Bgroup:pl.comp.pecet%26hl%3Dpl%26lr%3D%26start%3D10%26sa%3DN
ale wszystkie odnoszą się do 3.7b (chyba, że coś przeoczyłem).
Ma ktoś może opis tego BIOS-u (10b), ewentualnie czy ktoś instalował AMD
Athlon XP 2600+ Thoroughbred mając go wgranego?

--
I wszystko jasne :)
Kontakt:                              http://wap.wapgate.pl/florian6